2016 - januari

Het jaar 2015 is weer afgesloten en dit brengt, na een drukke maand, weer wat rust met zich mee. De feestdagen zoals Sinterklaas, kerstmis en oud en nieuw zijn hopelijk voor iedereen vreugde- en liefdevol verlopen. De feeststress en extra werkdruk laten we achter ons en nieuwe initiatieven en nieuwe energie zijn voor het nieuwe jaar bestemd.

Veel feestdagen in de maand brachten misschien ook extra eenzaamheid met zich mee voor mensen die de feestdagen alleen moesten doorbrengen. Afgelopen jaar was er een geweldig initiatief van ContourdeTwern en een plaatselijke supermarkt om hiervoor een kerstdiner aan te bieden op in het wijkcentrum. Hopelijk bereikte dit bericht de juiste mensen in de Reeshof om gezamenlijk een leuke avond te hebben en misschien zijn hier nog zelfs leuke contacten gelegd, waardoor ze in het nieuwe jaar niet alleen hoeven te zijn.

2016 belooft weer vele leuke culturele activiteiten met zich mee te brengen die zijn gesponsord door o.a. Reeshof Cultuurt. Net als vorig jaar wordt dat zeker weer spannend, want 2016 wordt hét introductiejaar van La Cultura Rosa, waarin 2 enthousiaste Reeshofbewoners zeker van zich zullen laten horen. En misschien komen er we wel leuke nieuwe mogelijkheden in de Reeshof voorbij waarmee zij zich goed op de kaart kunnen zetten. De potentie zit er in ieder geval zeker in! Veel succes voor La Cultura Rosa!

De samenstelling van Wijkraad Reeshof en Reeshof Cultuurt is beiden met een nieuw lid uitgebreid. Dat levert leuke vergaderingen op, omdat een nieuw lid ook weer een nieuwe kijk op elkaars mening heeft en dat brengt weer leuke, gezonde discussies met zich mee. Voor de bestaande leden kan dat ook altijd weer verrassend zijn.

De leden van Wijkraad Reeshof en Reeshof Cultuurt wensen iedereen een goed en gezond 2016.