Reeshof heeft hét!

2016 - juli

Als Koolhoven Buiten klaar is, hikt de Reeshof tegen de 50.000 inwoners aan. Misschien komen we er zelfs overheen. Das groter dan Vlissingen, Etten-Leur of Waalwijk. Das ook de reden dat er voorzieningen zijn in grote aantallen zoals scholen, sportverenigingen, kinderdagverblijven en uiteraard het grootste winkelcentrum van Tilburg. Na de uitbreiding helemaal. Meer dan 150 extra parkeerplaatsen, bijna 5.000 m2 nieuwe winkels en ruimer keuze uit een diverser aanbod van winkels. Reeshof heeft hét!

Daarnaast zijn er veel leuke activiteiten op sportgebied, cultuurgebied en maatschappelijk gebied. Voor elk wat wils, zullen we maar zeggen. Sporttoernooien, muziekfestivals en vele overige activiteiten voor jong en oud. Op de diverse culturele activiteiten mogen de bewoners van de Reeshof trots zijn. Maandelijks worden activiteiten georganiseerd zoals een filmavond/filmmiddag, zondagochtend koffieconcert en zaterdagavond muziekconcert. Met als klap op de vuurpijl dit weekend de food- en muziekkaravaan Tilburg Kookt en in augustus de vervanger voor Palm Parkies de Reeshof Muzenconcerten. Deze laatste twee evenementen zullen beiden vast een succes worden voor bewoners uit de Reeshof en ook daarbuiten. De andere maandelijkse activiteiten hebben nog ruimte voor meer bezoekers. Heyhoef Backstage is bijvoorbeeld een uniek blues- en rockfestival waar soms zelfs bands komen optreden die nog niet eerder in Nederland hebben gespeeld. Ook op het Midsummer Backstagefestival stond een unieke samenstelling van bands te spelen. Kom jij de volgende keer ook eens luisteren? En neem je vrienden en familie buiten de Reeshof ook eens mee. Want ook zij mogen het weten: Reeshof heeft hét!