15 augustus 2016

De eerste avond van de Reeshof Muzenconcerten op dinsdag 9 augustus was voorbehouden aan Time Out. Deze allround coverband weet wel hoe zij een feestje moeten bouwen. Het weer zat niet echt mee, maar het was wel gezellig druk in het park. En ineens was daar mysteryguest Kenny B, die overigens zelf ook in de Reeshof woont. Uiteraard zong hij o.a. zijn grootste hit ‘Parijs’.

Verder waren er alleen maar blije gezichten en kunnen we de initiatiefnemers van de Reeshof Muzenconcerten alleen maar enorm bedanken voor hun inzet, wat ze overigens allemaal vrijwillig doen.

Wij kijken uit naar het volgende concert volgende week dinsdag 16 augustus. Dan staat de band SKITL op het programma.  En op 23 augustus staat Loos Alarm op het podium.

Mede gesponsord met subsidie van Reeshof Cultuurt