22 maart 2016

...voor de OPSTAPbus

Als begeleider rijd je mee met een vrijwilliger chauffeur op een 9-persoonsbus. Samen met een chauffeur haal je de klanten thuis op en gaat met hen vanaf hun huisadres naar wisselende bestemmingen in de Reeshof, Tilburg, Brabant en met regelmaat ook daarbuiten. Je bent bereid om er samen met de collega vrijwilliger (chauffeur) een gezellige dag van te maken. De klanten breng je na het uitstapje ook weer thuis.

Functie-eisen

Als begeleider heb je veel affiniteit met ouderen. Dat wil zeggen dat je je kunt inleven in de beleveringswereld van de klanten en een luisterend oor kunt bieden. Je bent daarbij geduldig en vriendelijk in de omgang en in staat om sfeer en begeleiding te bieden tijdens een uitstapje. Bij calamiteiten blijf je rustig en handel je kordaat, bent representatief en kun je goed samenwerken. In verband met het veelvuldig in- en uitstappen, het vastzetten van rollators en het ondersteunen van de klanten, dien je fysiek in goede conditie te zijn.

Leeftijdseis: bij aanvang niet jonger dan 35 jaar of ouder dan 70 jaar (stoppen met uiterlijk 75 jaar)

• Minimaal 1 rit per week.
  • Minimaal 1x per maand ook 1 dag in het weekend beschikbaar.
  • Voor de continuïteit voor zowel de planing als de betrokkenheid bij het project en de klanten, ben je gedurende het jaar geen lange periodes achtereen afwezig.

Solliciteren

Bij belangstelling kun je voor meer informatie of een kennismakingsgesprek contact opnemen.