20 april 2017

Ben jij een enthousiaste liefhebber van dieren en natuur en steek jij graag als vrijwillig(st)er de handen uit de mouwen, dan zou 't Valleike graag met jou in contact komen om het team te komen versterken. Samen maken de vrijwilligers van Kinderboerderij ’t Valleike een succes voor jong en oud. Ze hebben een scala aan mogelijkheden voor geïnteresseerden boven de 16 jaar. Dit komt omdat de activiteiten van de kinderboerderij niet alleen uit het verzorgen van dieren bestaat. Zo kan het zijn dat je het leuk vindt om educatieve activiteiten te organiseren of juist iets met PR te doen.

Dagelijks hulp nodig

Dagelijks zijn er dierverzorgers nodig voor de verzorging van de dieren en voor beheer. Als beheerder ben je verantwoordelijk voor het openen en sluiten van de kinderboerderij. Daarbij heb je de verantwoordelijkheid over wat er gebeurt op de kinderboerderij. Om de deuren van de kinderboerderij open te kunnen houden hebben we dus zowel beheerders als dierverzorgers nodig.

De mogelijke functies bij de kinderboerderij zijn erg gevarieerd: dierverzorger, terreinonderhoud, kidsclub commissie, rangerclub commissie, PR-commissie, activiteitencommissie, gastvrouw/heer en beheer.

Klik hier om te zien voor welke functies 't Valleike momenteel mensen zoeken. Daar staat ook aangegeven hoe je je kunt aanmelden. Staat er geen functie bij die jouw interesse heeft, maar wil je toch graag betrokken zijn bij de kinderboerderij of weet je nog niet goed wat bij je past, mail dan naar Kitty Havermans via kinderboerderij@valleike.nl.