24 februari 2019

2019, volop carnaval in de Reeshof. Je kunt kiezen waar je naar toe gaat. Lekker te voet en dicht bij huis. Wat wil je nog meer?

Kietjesbal

Het Kieltjesbal is niet meer weg te denken uit het Tilburgse carnavalsleven. Dit grootste kinderfeest tijdens carnaval, wordt gehouden in Sporthal Dongewijkdreef in de Reeshof en gaat in 2019 compleet vernieuwen. Van zaterdag 2 tot en met dinsdag 5 maart wordt elke dag van 14 tot 19 uur dit feestje gevierd voor jong en oud. Tevens is er een nieuwe Wijkraad Reeshof speeltuin ingericht voor 2 doelgroepen (van 0 tot 4 jaar en van 5 tot 12 jaar) met volwassen toezicht.

Entreeprijs: 5 euro per persoon voorverkoop. 7,50 euro aan de deur.

Locatie: Café Dongewijk, Dongewijkdreef 40, Tilburg

Rewind

Op zaterdagavond 2 maart en op zondagavond 3 maart organiseert Muzikantenvereniging Rewind in Buurtcentrum FoxFarm van 18 tot 24 uur een bijzonder en gezellig carnavalsfeest. Op deze twee feestavonden hoor je de beste, leukste en gezelligste hos- en feestmuziek van de afgelopen 50 jaar. Je wordt meegenomen door een halve eeuw polonaise, paarden in de gang, bloemetjesgordijnen, lijsters in de la, spijkers in de kop en van links naar rechts … Prins John de Lèste neemt plaats achter de draaitafel en zorgt voor een onvergetelijk muzikaal hos-feestje in de Reeshof.

Entreeprijs: 5 euro per persoon. Leden Muzikantenvereniging Rewind gratis.

Locatie: Muzikantenvereniging Rewind, Zuilichemweg 2, Tilburg.